Roman G.

====
Znalazłem coś co chyba nie zostało nigdy opublikowane. Umieszczam to więc teraz, z ostrym przeterminowaniem. :D
====

Minął kolejny dzień. Ku końcowi ma się dzień następny, a pomysłu na notkę nie mam żadnego. I wtedy zjawia się on, mój wielki guru ideowy, Roman G. Postać, która to swymi pomysłami wprowadza mnie w prawdziwy stan ekstazy. Jednak ostatnim swym pomysłem, przekroczył absolutną granicę głupoty.

Jakiż to jest ten jego nowy i zupełnie rewelacyjny pomysł? Otóż, ten człowiek, który sprawił, że żadna matka nie da już swemu synowi na imię Roman, tak sobie wykombinował byśmy (my wszyscy) wzięli udział w wielkim krajowym referendum i udzielili kilku odpowiedzi na proste pytania: „Czy jesteś za wycofaniem polskich wojsk z Iraku?”, „Czy jesteś za wycofaniem polskich wojsk z Afganistanu?”, „Czy jesteś za zaostrzeniem edukacji?”, „Czy jesteś za karaniem młodocianych przestępców?” i wreszcie „Czy jesteś za ministrem Giertychem?”. To ja od siebie proponuję dodać jeszcze kilka: „Czy prezydent i premier może być nazwany kartoflem?”, „Czy godzi się by w sejmie zasiadał warchoł?”, „Czy smoki istniały?” i wreszcie „Czy mogę zjeść na śniadanie jajecznicę?”. Ciekawi mnie jednak ile nasz wspaniały Roman G. dorzuci jeszcze tych pytań i jak głupie one będą?

Osobiście do Romana G. mam jeszcze jedno pytanie. Od czego ty tam jesteś? Ktoś chyba na ciebie głosował, ktoś poświęcił swój wolny czas, zakreślił kratkę z twoim imieniem, nazwiskiem i nazwą partii (pewnie przez przypadek, ale zawsze zakreślił) licząc, że będziesz realizował to co masz określone w programie. Teraz natomiast bierzesz duże pieniądze od zwykłych obywateli i jeszcze chcesz ich zmuszać do tego by sami podejmowali tak błahe decyzje? To na kiego grzyba potrzebny jesteś tam ty? Bo jeśli tylko od tego, by wymyślać te kretyńskie pytania i jeszcze dostawać za to kasę, to ja dziękuję. Aż zacytuję twojego „wielkiego” idola: „Spieprzaj dziadu!”.

Jedna odpowiedź

  1. Nawet muzą być nie mogę…
    Pozdrów Romka =)

Skomentuj

