Księża i pedały…

Ostatnio krążąc po różnych serwisach, i forach dyskusyjnych dowiedziałem się kilku nowych rzeczy dotyczących podejścia ludzi do różnych zagadnień. Było tego sporo, czytałem o aborcji, o eutanazji, o samobójstwach, o wierze, ale przeczytałem też o homoseksualistach, o pedałach, o gejach, o pederastach… więcej określeń nie pamiętam i serdecznie za nie żałuję. Czym się różnią homoseksualiści od pedałów, gejów i pederastów? Wszystko polega na tym, że różnicy nie ma, to ciągle ta sama grupa ludzi, tylko, że w zależności od zidiocenia człowieka inaczej człowiek ich nazywa. Homoseksualistą nazwie ten bardziej wykształcony, a pederastą osoba tylko trochę głupsza od zdechłego karalucha (uwierzcie mi, że tacy ludzie są).

Jednak nie tylko inteligencja człowieka określa stosunek do ludzi o odmiennej orientacji seksualnej, drugim ważnym czynnikiem jest otoczenie, kultura do jakiej się należy. Co dodatkowego zauważyłem? Ludzie, którzy wyglądają na powyżej przeciętnych mają to głęboko gdzieś, nie obchodzi ich czy ktoś woli dziewczynki i czy chłopców, po prostu mają to w dupie (określenie chyba wyjątkowo nietrafne jeśli o homoseksualistów idzie), grupy ludzi przeciętnych starają się do tego nie mieszać, by było to widoczne, z ich strony wygląda to tak, że podejmują takie decyzje jak ich otoczenie, ale jeszcze grupa skretyniałych odmóżdżonych istot, które wciąż powtarzają te same słowa, nie wiedząc nawet co one oznaczają.

O tych pierwszych i tych ostatnich pisać nie będę, bo mądry jest zbyt mądry, by wejść na tego bloga, a głupi i tak nie zrozumie. Zostają zatem ludzie typowi, tacy, których pogląd zależy od ich najbliższego otoczenia. No i teraz wiadomo, że inny pogląd będzie mieć grupa dresiarzy, inny pogląd będzie mieć grupa studentów, inny zwolennik koalicji, a jeszcze inny zwolennik opozycji. O dresiarzach pisać nie będę, bo dostanę w ryj, o studentach pisać nie będą bo dostanę w ryj, o opozycji pisać nie będę bo dostanę w ryj, o koalicji pisać też nie będę bo sam sobie dam w ryj. Teoretycznie powinienem już przestać pisać, przynajmniej mój ryj by ocalał. Ale niestety tak dobrze to nie ma. Nie poznał prawdy ten kto nie dostał po ryju.

Ostatnio jesteśmy świadkami narodzin nowego pokolenia. Przeminęło pokolenie komunistów, przeminęło pokolenie JP II, przeminęło także wiele innych pokoleń, pewnie i takich, o których nigdy nie słyszałem. Ale jest takie jedno silne, jest taka grupa ludzi, którzy przyprawiają mnie o apopleksję (Kaczor Donald wymięka). Co to za grupa? Są to księża i ich poddani. Wielu pewnie rzuci teraz we mnie mięsem, ale ja uważam, że ta grupa jest najgorsza ze wszystkich. Oni najbardziej ślepo brną przed siebie, co powie ksiądz to święte i tak trzeba postępować, bo jak nie to… jesteś szatanem, masonem albo nawet reporterem TVN. Słowem, jesteś czyste zło.

Ja jednak odkryłem ostatnio coś ciekawego. Ksiądz bardzo niewiele różni się od typowego homoseksualisty (przed moim domem zbiera się jakiś tłum ludzi, niosą krzyżyki). Skąd to moje dziwne porównanie, ano zarówno typowy ciemny kapłan (uwielbiam to określenie) nienawidzi typowego homoseksualisty, to samo działa w drugą stronę (Newton i jego prawa działają nie tylko w fizyce). Ale jest coś jeszcze. Typowy „fan” księży zawsze broni heteroseksualnych i twierdzi, że pedalstwo jest złe bo odbiera temu światu człowieka, który mógłby spłodzić syna narodu, który kiedyś będzie dzielnym patriotą. Ja sobie tak pogrzebałem w pamięci (od nosa do czubka głowy i od lewego do prawego ucha) to zauważyłem, że typowy ksiądz ma tak samo. On też nie będzie mieć syna patrioty (chyba, że z jakąś zakonnicą, podobno młodzi ministranci nie są w stanie zajść w ciążę). Skąd więc ta cała nagonka? Czemu to pedał jest taki zły?

W poprzednim akapicie zadałem pytanie, ponieważ nie znam na nie odpowiedzi przeszedłem do nowego akapitu (tak jest prościej). Kolejnym argumentem zwolenników palenia czarownic jest fakt iż bycie homoseksualnym jest sprzeczne z naturą. Tutaj mogą się zacząć tarzać wszyscy znawcy świata zwierząt (tarzać się – zaliczyć ROTFL`a). Od dawna wiadomo, że wśród zwierząt zdarzają się przypadki „miłości” zwierząt różnych płci, więcej zdarzają sie nawet „miłości” zwierząt różnych gatunków. W świecie zwierząt zdarza się nawet kazirodztwo i nekrofilia. W świecie zwierząt zdarza się wszystko to co wielbiciele krzyża (tego w normalną stronę) określają mianem pozbawionego normalności.

Sprzeczne z naturą, właśnie. Podpatrywałem zwierzęta i wśród żadnej z grup nie zauważyłem stworzeń wykazujących tendencje do: palenia na stosie czarownic, zbierających się w norze i modlących się do jakiegoś stworzonka przybitego do drzewa, chodzeniach po norkach innych zwierząt i głoszenia im „słowa”. Tego wszystkiego NIE MA w świecie zwierząt. Pedalstwo jest, kościelnictwa nie ma. Co zatem nie jest naturalne? To, że jakiś chłopaczek lubi z chłopaczkiem, a dziewczynka z dziewczynką? Kiedy to jest podpatrzone od zwierzątek! A ubieranie się w czerń i gadanie głupot nie, to już jest wymysł ludzi, którzy przy pomocy własnej wiedzy chcą kierować innymi. Przecież cała ta szopka z zakonami, kościołami była stworzona dawno temu w jednym celu, by omamić lud głupi. Grupa ludzi (coś jak obecna mafia), inteligentnych ludzi, postanowiła uprościć sobie życie poprzez „naprowadzanie” ludzi. Jeśli tylko walnął gdzieś piorun to jeden z kapłanów (dobrze wiedzący jak piorun powstaje i czemu jest) wyskakiwał przed tłum ludzi i straszył, że to bogowie są źli bo lud grzeszy i nie daje kasy na ciemnych. A jeśli ktoś się sprzeciwił, to ciemny czekał na kolejną błyskawicę i kazał nieszczęśnika spalić na stosie, bądź zabić w wyjątkowo atrakcyjny sposób. Byle tylko wierny lud bał się występować przeciwko kapłanom.

Te dawne czasy jestem nawet w stanie zrozumieć. Ale żeby to dalej było praktykowane w obecnych czasach? Co takiego jeszcze jest na tym świecie, czym można zastraszyć innych? Ano jest to śmierć. Straszy się więc ludzi, że jak będą źli to po życiu pójdą do piekła, z ich duszy szatan zrobi sobie firankę (taka firanka to super sprawa), a tych co będą postępować godnie czeka super los, będą żyć w raju, żryć tylko to co pyszne i mieć wszystko to czego „dusza” zapragnie. Piękne życie… tylko, że ja wole być już tą firanką i mieć własne zdanie. Ale są ludzie, którzy od własnego zdania wolą mieć obiecane szczęście po śmierci (mimo, że nikt nie wiem czy później coś będzie), wszystko sprowadza się do zaufania, wiary. Dlatego też jak ksiądz krzyknie, że pedał jest zły, to wielu ludzi to podchwyci, jeśli krzyknie, że żyd jest zły, to lud też to podchwyci.

Jest jednak taki jeden, który wydaje się być najbardziej pieprzniętym ze wszystkich księży. To jego wysokość ojciec (krążą plotki, że wielokrotny ojciec, niejedna zakonnica musiała pożegnać się z zakonem) dyrektor Tadeusz Rydzyk. Człowieka tak oszołomiastego dawno nie było. Gdyby temu gościowi dać władzę (obecnie on ma tylko namiastkę tej władzy) to mięlibyśmy własnego Hitlera. Na ziemi nie byłoby już żydów, murzynów, masonów, żółtych, czerwonych, reporterów TVN, mnie by nie było, zostaliby tylko ci, którzy okazaliby posłuszeństwo. Świat byłby piękny.

Pisząc ten post słuchałem pięknej piosenki zespołu Big Cyc – „Chrześcijańscy kanibale”. Piękne słowa, piękna muzyka, piękne zwieńczenie mojej notki. Polecam tę piosenkę, w sposób idealny oddaje to co dziś napisałem.

Odpowiedzi: 3

  1. Dziś mnie też naszły myśli o Rydzyku… Czy coś wisi w powietrzu, czy to tylko zbieg okolicznosci?

  2. Powiem w prost ,,pedały ” się rodzą podczas zajścia błędu genetycznego i powinniśmy ich tolerować. A że jest księdzem to jego sprawa że wybrał taki kretyński ,,zawód” że nie może .

  3. zgadzam sie ze ksieza to najbardziej zaklamani i zadufani ludzie jakich ziemia nosi po tym pieknym swiecie

Skomentuj

