Bezprawie i Niesprawiedliwość.

No i stało się, jesteśmy świadkami narodzin nowego tworu. Znowu cudownych trzech wychodzi ponad wszystko i nie zwracając uwagi na nic innego, zaczyna robić to, co robią najlepiej… zaczynają pieprzyć.

Kim jest owa nowa trójca święta? Znacie ich dobrze, niejeden z was pewnie niedługo będzie miał ich mordy wstawione za szybką i powieszone na gwoździu. Pierwszy ze świętej trójki to człowiek, który nie boi się pokazać, że ma własne zdanie, człowiek, który nie boi się nagiąć regulaminu kiedy trzeba. Człowiek, który myśli o sobie, a resztę ma w dupie. W dupie ma tych, którzy pomogli mu dojść do władzy. Powitajmy wspaniałego Andrzeja Leppera. Drugi ze świętej trójcy wcale nie jest gorszy od poprzednika. To człowiek, który w dupie ma wszelkie regulaminy, dla którego konferencja prasowa i jego własne imię, ważniejsze jest od przestrzegania prawa i pilnowania porządku. Tym razem proszę o oklaski dla Zbigniewa „Zer0” Ziobry. Ostatnim z tej trójki jest człowiek, o którym jeszcze niedawno w ogóle nie było głośno, ale najbliższy okres zmieni to. Jestem pewien, że i ten pan wkrótce popisze się czymś niesamowitym. Dziś w pewnym programie pokazał, że jednak kręcić i oszukiwać potrafi, zatem będą jeszcze z niego ludzie. Oto i on, Janusz Kaczmarek, we własnej osobie.

Dlaczego wymieniłem właśnie te trzy osoby, a nie jakieś inne? Trochę tak na wspomnienie dawnej koalicji, gdzie trzech szefów było nie całkiem normalnych, teraz jest podobnie, teraz też nie każdy jest normalny. Każdy z tej trójki przedstawił pewien fakt, fakt ów dotyczył tego samego. Cóż więc dziwnego? Ano, dziwne jest to, że w oczach każdego z nich, człowiekiem prawdomównym jest tylko on sam. Ale czy może być tak, że każdy z nich mówi prawdę, jeśli każdy mówi coś innego na ten sam temat? Wątpliwe.

Wątpliwe. Tak właśnie zakończyłem poprzedni akapit. Wątpliwe, bowiem każdy wnosi coś nowego, każdy jednak ma przeszłość, która pozostawia wiele do życzenia. Komu więc mają zaufać potencjalni wyborcy? Za czyim głosem mamy podążać? Mamy wybrać Andrzeja Leppera? Mamy wybrać przestępcę, który kilkakrotnie był skazywany prawomocnym wyrokiem sądu? Jeśli tego chcecie to proszę bardzo, mnie w to nikt nie wciągnie. Każdy kto się zadawać będzie z tym człowiekiem, u mnie jest stracony. Mamy wybrać Zbigniewa Ziobro? Człowiek, który chce, by prawo było dla obywateli, a on dla prawa? Który siebie widzi jako dobro nieskończone? Możecie tak wybrać, ja nie zamierzam. Mamy wybrać Janusza Kaczmarka? Człowieka, który należał do PZPR, a obecnie neguje ten fakt? Bierzcie go sobie, ja go nie chcę.

Jak nie patrzeć każdy wybór będzie wyborem fatalnym. A niestety tak się sprawy mają, że komuś trzeba zaufać, kogoś trzeba wybrać. Skoro mamy do czynienia z trzema osobami, z których minimum dwie trzecie kłamią, to kogo mamy wybrać?

Jak nie wybierzemy będzie źle. Zatem czy warto wybierać? Zbliżają się wybory, pomału, ale nadchodzą. Mamy szansę zmienić Polską na lepsze. A przynajmniej możemy powierzyć losy tego kraju komuś, kto jeszcze nie okazał się prawdziwym chamem, oszustem. Komu zaufać? Ja do niczego nie przekonuję, mam tylko nadzieję, że każdy inteligentny zrozumie co się szykuje i co może zrobić. Możemy żyć w lepszym kraju, musimy tylko tego chcieć.

Odpowiedzi: 5

  1. Badania wykazały, że przynajmniej damska część, przy wyborze poprzedniego prezydenta kierowała się wyglądem. Osobiście nie rozumiem tego, ale być może mam spaczony gust. Skoro jednak wszyscy są źli, i ciężko ocenić który jest zły najmniej to może faktycznie wyznacznik jakim jest wygląd będzie tu na miejscu?:) Z reguły ludzie wybierają kogoś ‚ludzkiego’ a co to znaczy? znaczy to tyle że musi byc to przeciętny grzesznik, podobny do nich. Otóż własnie jest to tak, że naród polski nigdy jeszcze nie wybrał kogoś mądrego, elokwentnego, odznaczającego się erudycją, kogoś kto nie zostałby oskarżony o cokolwiek złego. Polacy nie lubią lepszych od siebie, odstających, za dobrych. W polskiej polityce zawsze coś dziać się musi, naród spragniony kabaretu ma już w dupie kabaret moralnego niepokoju i ani mru mru. Znacznie lepsze, krwawsze gagi prezentują nam Ci, którzy powinni być wzorem. W innych krajach ludzie nie bardzo znają nazwiska jakichś ministrów, czy innych takich, bo zwyczajnie im to niepotrzebne.

  2. Frosiaku, ja nie chcę znać tej damskiej części… zwłaszcza, że kierowała się wyglądem. Zresztą, na mnie i tak nie spojrzy… z tego co wiem jestem wyższy i ryj mój daleki jest od kartofla. :D

  3. A to czyj ryj (lol) jest podobny do kartofla to zależy od wyobraźni ;] Dla mnie twoja twarz może wyglądać jak banan, bo co?? Nie mogę se tak myśleć ?? xD A wysoki jesteś, to jesteś tyczka i tyle xDxD A co! ;] Zdanie moje na ten temat jest takie: chuj mnie to obchodzi jak kto wygląda, może se wyglądać jak giertych, lepper czy inne oszołomy, ale niech robi do cholery to co do niego należy a nie tak jak do tej pory… „Pierdolenie kotka za pomocą młotka” ;]

  4. Niestety tak jest, że ryj Kaczyńskiego (Kaczyńskich) dużej części ludzi przypomina kartofla. W dodatku to on został do kartofla upodobniony na łamach pewnej gazety, a nie ja do banana.
    A zresztą, Ty chyba jakieś dziwne te banany widujesz.

    I jeszcze mam apel do Ciebie. Niektórzy czytający bloga to dzieci, nie przeklinaj wtedy kiedy nie musisz.

    Czy obecny prezydent i premier cokolwiek robią? Prezydent jest tylko od bycia, to głowa państwa, przedstawiciel państwa. A premier to szef rządu. Tak się składa, że żaden z nich nie robi obecnie nic pożytecznego. Niestety.

  5. Mogłem źle sformułować moją wypowiedź… Chodziło mi dokładnie o to, co napisałeś… A z tym bananem, to ofc żart był ;)

Skomentuj

